Hösten e här.

Halli hallå därute i kylan!
tusan så kallt det är på nätterna nu. va ute med voff i natt vid 12 tiden & jag frös om rumpen kan jag lova! brrh ..
hösten på väg mina vänner, (buhuu!) jag vill inte.
fast visst äre rätt mysigt endå. sitta inne vid datorn och titta ut när det bara öser ner regn & lyssna på svenska favoriter & dricka en varm kopp choklad, äre inte mysigt så säg.
jag tycker faksit det, så mysigt när det blir mörkt så fort! jag gillar mörker, våran lägenhet blir så mysig då med alla ljus. jepp! mhm ..

idag har jag städat igen, jepp! så nuuuuu, äre så fint här. luktar jordgubb. för jag har tänt massa jordgubbs ljus. mums, luktar som ett jordgubbs tuggomi i hela lägenheten nu, de e smarr, visst?
kollar på nya beck idag och, kanon bra va den!
JUST NU, sitter jag här .. lyssnar på svenska favoriter (<3) & ska väl åka & köpa sallad på Toscana med erik strax.
idag annars blir det väl lugnt. Tv & datan ..
förövrigt så saknar jag karolina & vill bara hon ska komma in på msn någon gång!!

& helgen mina vänner, vad händer fredag-lördag?! säg!
nu ska jag hämta en kopp kaffe!


Ha nu en nöjsam afton allesamman och ta hand om varandra!
puss/ er L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback