Fräscht. .

. . äre i mitt hus nu kan jag lova! städat över allt och tänt vanillj & jordgubbsljus så det lukar kanon gott.
dagen idag har inte gjorts så mycket ännu, vaknat upp & drog ut på promenix med voff. sen suttit & nördat ett tag, sen städat.
nu ska jag snart börja sminka & fixa mig, drar till trollhättan idag ist. blev aldrig av igår.
ska handla lite mat & sådär som jag sa igår. annars blire bara slappa & sådär idag.
kolla dom 3 ansnitten utav top model!

jahapp, nu kom min bror & burre hit med en stor sop påse med 45 nya "mjukis" tofflor, haha. man tackar! ;)
vilken present..

nää, nu ska jag sminka mig så jag hinner till trollhättan idag.

Whit love,

image2

Kommentarer
Postat av: angie

kul att du har börjat uppdatera :) ses på lördag. puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback