WORDS DONT COME EASY TO ME

God middag!

sov hos emelie från söndag tills igår. 
när vi kom hem till mig så  pilla jag och emelie med löshår
och laga mat. sen drog hon hem & jag sola en stund sen duscha jag och kolla på one tree hill.
sen somna jag i min älsklings trygga famn. jag älskar dig erik!


allt bra?
jag mår kanon. allt känns hyfsat. och det är jag nöjd med.
just nu är jag hos mor min. gick up 05:15 i morse. ja visst, åkte tåg till mamma.
sen vid halv 9,9 så kom Oliver hit! världens sötaste 1-åring som jag skulle hjälpa mamma att vara barnvakt åt.
han är så himla mysig! just nu ligger han och sover så jag sätte mig lite här.
tänk att en sån liten människa kan göra mig så himla glad.
Ska la hem runt 7 ikväll. Då blire att sola, duscha kolla one tree hill och sen somna ihop med min kärlek.
jag är så otroligt kär. jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig erik! du är det bästa jag har. min erik.

imoron seni ska jag åka till trollhättan med min bästa vän. ska kolla när hon dansar!
ska bli kul som tusan. :)
helgen är planerad och det blir skänninge! ska bli underbart.
ska vara med macke & malin, vi ska dricka lite och laga käka & ut på  puben kanske och bowla!
kanon.
nu ska jag slänga mig i soffan i en timma och kolla på MTV innan oliver vaknar :)
kanske uppdaterar ikväll när jag e hemma, det är inte omöjligt.

ta hand om er så länge.

puss er linnda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback