Vinter?

ah hej..
äre så? att vintern är påväg?
jahaopp, finns la liksom inget annat att göra än att gilla läget. ska iaf köpa mig fetinghalsduken iår!
idag äre faktiskt soligt ..
MEEN iaf, i helgen blevdet lite kräftor, lite gott att dricka, lite bowling & lite kalas! hel mys ..
idag kommer mama hit & stannar tills i morron, då jag förmodligen åker med henne hem.
sen på fredag ska vi hem till skänninge & på fredagen ska jag iaf träffa min Anja, annars vet jag inte riktigt vad som händer! :)

idag, städa (WOHOO) åka & sola, sen dra till grästorp en snabbis och fixa en grej.
färga håret på mami också.

usss, asså förlåt mig men jag är sjuuukt stressad så hinner & orkar inte skriva någon blogg idag,.
den kommer i morron bli bättre, eller så.

aah, nu drar jag mig iaf!
ska till Molly idag eller i morron, mysunge.


with love,
linndy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback