Put your hand on your heart

. . .  vem kan man lita på?
efter det som hände igår så vet jag faktiskt inte.
vi hade förtroende för dig. vi litade på dig. vi tyckte om dig.
du spela bara ett spel med oss. va falsk.
varför?
kränkt, besviken, lurad, sviken, och en jävla massa ilska är det jag känner.
du finns inte. du är luft.


Godag!
idag mår jag bra, trots omständigheterna.
jag har hunnit laga lite lunch, (blev köttsoppa & knäckebröd) solat & städat lite.
vad som händer resten utav dagen återstår att se. men jag förmodar att det blir lite film & lite promenad!

 ( Emelie. är den enda utav mina vänner som jag litar på fullt ut.
som förstår vad jag menar, vad jag tänker & tycker utan att öppna munnen.
som håller vad hon lovar, och som inte sviker.

vet faktiskt inte vart jag har er andra riktig. (?)
sorligt men sant. jag litar inte på vem som helst.
visa att ni bryr er! att jag kan lita på er.
för jag tycker om er, och vill kunna lita på er. 
ni kanske tycker tvärtom nu, att jag kan lita på er.
men låt mig veta det då!
tyckte bara jag behövde berätta det.)


well, det regnar.. vädergudarna är inte med mig när jag vill, buhu.
nu ska jag se lite på The holiday tänkte jag!
jag kanske uppdaterar senare, om det händer något bra, eller dåligt.
vem vet?

later





Kommentarer
Postat av: fishål.

tack gumman, jag litar till 110 på dig ed, och du är min trogna vän

2007-10-11 @ 14:19:23
Postat av: fluuga

man kan bara lita på sig själv :)

2007-10-13 @ 10:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback