My day

Tjena tjena!
igår hade jag & min baby en mycket bra dag tillsamans. käkade tacos och kolla film och allt va allmänt bra. Älskar dig erik!

idag gick jag upp kl 09.00 hör & häpna! skulle åkte med moster till mamma men det blev inte så för lilla Molly blev sjuk. så jag stannade uppe och damsög lite och sådär, satt vi datorn.
annars idag så har jag legat och kollat på två avsnitt av heroes, jag är helt fast.
sen när min älskling kom hem så tog vi en lång promenad i skogen och solskenet med vovvarna, mys!
Dagen idag har vart BRA! Jag kanon faktiskt.
Längesen man va glad en hel dag.
nu kl 21 ska jag och baby se en film som går på 3:an.
emelie är hos adele & em ville med se den filmen. men känner jag den tösen rätt så glömmer hon av att den går hahah. puss på dig pullan.

veckan annars så ska jag baka. ne jag ljög.
jag ska väl ut & och gå och hoppas att v'dergudarna är med mig. (halleluja) så det är sol dom andra dagarna med.

helgen är oplanerad, förutom att Marie kommer hit och sover på fredag!
har fan saknat dig. vi ska kanske gå ut, annars bara va hemma och laga mysgo mat!

nä, nu ska jag gå och pussa på erik som är för jävla söt idag!
(är han alltid men idag vill jag bara flyga på han)

såååå, later babes!

en sista sak ... jag ÄLSKAR strumpbyxor, hur skönt är inte det då att ha på sig eller?
svarta typ med streck i. låter fult. så jag skiter i att förklara mer.


with love,
er linndi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback