LÅNG BLOGG IGEN, LÄS & NJUT . .

halåå!
solken idag, underbart.. ska dra på en lååång promenix med älskling när han kommer hem från jobbet.
annars idag ska jag städa innan baby kommer hem, sen laga mat ut på promenad & sen ikväll kolla på Heroes med baby och myyysa! älskar dig erik.

Helgen då!

börja med i onsdags; mami kom till mig! vi käka pizza & sådär.

torsdag; åkte till min moster med mamma. höll min lilla Molly. Känns som allt i hela världen inte finns när man håller en sådan vacker bebis. Fika lite och jaq myste med getterna. Sen åkte jag och mamma till nossebro och jag fick ett par kanon snygga stövlar som jag är hur nöjd med som helst. Sen åkte vi till ARBETSFÖRMEDLINGEN, åh så skönt. äntligen!!
sen åkte vi hem till mig & jag packa ihop lite kläder osv. Sen åkte jag mama och vovvarna hem till mami. tog bara in hundarna fort, sen skjutsa vi hampus & hilding till dersa fotbollsträning. & jag och mami åkte till skövde och jag fick en tröja av mamma. sen åkte vi hem. och det blev tv:n med mamma, mats, hilding & hilda. myspys.

fredag; gick upp tidigt för att åka in till falköping och kolla på Hilda när hon va med i KM. Sen åkte jag och mamma och handla lite mat & jag fick en tröja & en parfym & lite smått. Tack mami.
påvägen hem så plocka vi upp hiling från skolan.
Hade lite roligt på vägen hem! sen hemma hos mamma duschade jag och vi käka lite och sådär.
sen kom älskling och hämta mig och vi drog oss hemåt till skänninge. <3
väl hemma så börja jag fixa lmig lite, sen blev det käka med eriks mamma pappa syrra & hennes boy.
vi åt fläskfilè med curry & banan osv..
sen när vi käkat klart så drog vi oss inåt till skänninge, skulle vart med mathias & anja men det hade hänt lite saker så det blev inte så. skit tris. spå jag och älskling hade inget att göra så vi typ åkte bil i tre timmar, åkte och köpte en glass på donken sen hem och kolla på tv. sen gick vi och la oss och myste lite. sen vid 3 så drog vi till linköping & hämta upp dom bästa, macke & malin! sen hem och sooova vidare. . .

lördag; gick upp skapligt och tog en dusch, fixa mig & sådär.  sen drog vi in till macke & malin. sen drog vi till kinesen och käka lunch! jätte mumsigt. efter det så åkte vi runt lite. sen åkte jag & baby hem och jag bytte kläder & sådär, åkte till eriks mormor och hälsa på henne lite. sen drog vi in till macke & malin igen och vi åkte till mjölby & donken lite.sen hem till macke & malin igen och kolla på film & drack några öl. sen spela vi risk! och jag & baby drog hem skapligt..

söndag; gick upp och duscha & fixa mig. käkade världens godaste lunch! sen åkte vi till macke & malin, sen drog vi till Ö&B och handla lite. sen åkte vi upp till väder och käka nötter! mysss. hah. drog runt lite. träffa jimmy och jonas och jimmys söta vovve! prata lite med dom, sen åkte vi hem till niclas & johanna och kolla på max & deras nya vovve.
sen drog jag och älskling oss hemmåt till främmestad. åkte förbi mama påvägen hem bara och hämta voff.
väl hemma kolla vi på "ensam mamma söker" som är det bästa programet. sen la vi oss i sängen och kolla på 2 avsnitt av heroes och myste! somnade gott!



sådär då, det va en tråkig sammanfattning av helgen då. men helgen va kanon! som alltid när man är i skänninge.
idag, kanon väder. så kan man inget annat än att vara glad!
jag ska städa hela lägenheten och överraska erik när han kommer hem! han kommer bli så glad när dte är städat över allt. sen ska vi ta oss en redig promenad i det fina vädret!
nu ska jag dra mig ut i köket för lite smarrig frukost! vad ska du göra?
vi ses!

ciao, er linnda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback