I'LL SMILE FOR YOU

halli hallå i denna härliga & helt underbara kyla!
kylan är faktiskt härlig.

igår solade jag & var ute och gick en lång promenad, gö skönt.
idag, gick upp sakpligt och kolla på Första programet ur första sesången av one tree hill.
jag e fast. emelie har ju alltid berättat hur bra detta program e, och nu vet jag.

mamma kom hit i morse & vi åkte till arbetsförmedligen. gick kanon! ska dit snart igen.
drog till moster efter & drack kaffe & käka en macka för jag hade inte ätit ngn frukost så magen va lite kurrig.
hjälpt min lille kusin med msn med :) över lycklig blev hon. höll i molly, blir större & större för varje gång jag kommer. mys unge. sen mata jag gätterna med macka & kolla på kaninungarna.
sen åkte jag & mamma hem till mig och vi åt fullkornssallad & krätfstjärtar. kanon gott!
jag och min erik gick ut på en 45 minuters promenad med hundarna.
underbart! det är så skönt i luften nu, sådär kallt. men skönt. man fryser, men ändå inte!
härlig känsla det där..
ikväll blir det käka middag med mamma erik Bror & helle. sen bara kolla på one tree hill & så.

helg i morron då babes. antingen åker jag & erik hem till mamma eller så stannar vi bara hemma & tar det
för jävla lungt heeela helgen! vi får se, vi får se..

Nu ska jag hjälpa mamma med köttfärslimpan!
Vad ska ni göra??

later!

Kommentarer
Postat av: Anonym

En vanlig tjej haha xD Men jag tror det kvittar vill bara ha lite hjälp med designen fattar inte dom hjälpfunktionerna som finns här på blogg.se :S Vet du vart man kan hitta hjälp? Vill veta hur man få kalender och färgkoder och sånt :P

Postat av: Anonym

Oj glömde fråga hur du fick den bilden så där? Jag vet vart man klistrar in den men måste man ha en bild som börja på Http:// osv? Vill ha en bild som jag ha på datan :P

2007-10-18 @ 20:17:03
URL: http://tomibollen.blogg.se
Postat av: frida.

JAG ÄLSKAR ONE TREE HILL :D

2007-10-19 @ 08:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback