Flashbacks from this weekend.

God mulen dag mina kära.

börjar direkt dra lite helg då.
fredag; marie kom hit som jag skrev i tidigare blogg, mycket trevligt! vi snacka &  jag fixa mig lite sen kom husse hit(!!!!!<3) & vi drog till trollhättan allihop och plocka upp emelie. sen kolla vi lite i stan & sedan drog vi hemmåt. emelie stanna över natten hos mig! love to you.

lördag; vakna upp med myserik. jag sola lite, son tog jag en skön dusch, och mariella kom hit & vi såg på sista beck & snacka om allt mellan himmel & jord. sen drog hon hemmåt & jag och baby åkte till vara och handla mat införkvällen. (2 år & 6 månaders dagen) . . vi gjorde det bästa jag vet, smarrig fläskfilè med banan & curry & pommes. sen myste vi till filmer och bara va med varandra.
 (älskar att bara sitta brevid dig & bara veta att du finns där brevid mig.)
senare på natten åkte vi och hämta min kära broder i thn.
sen blev det mys när jag & baby kom hem och sedan sooova.

söndag; gick upp skapligt tidigt och duscha putte. sen drog vi oss till våran hundfrisör och klippte putte, han böev så jäkla söt! sen åkte vi hemåt & på trappan satt min kusin och vänta.
vi gick in allihop och börja fixa käk! det blev chicken nuggets, pommes & currysås!
efter maten spela vi lite Wii, pernilla fastna så hon spela i 6 timmar eller något. senare så kolla vi på lite filmer, prata & hade det myyys. innan vi gick och la oss så drog vi en promenix med vovvarna! jag & älskling såg ett program av heroes innan vi somna.

det va min helg då lite kortfattat.
idag, vaknat & käkat. nu tänkte jag sola lite. börjar få färg nu! så himla skönt. & snyggt framförallt.
annars idag så när älskling kommer hem från jobbet ska vi gå en lång promenad med hundarna, sen ska vi åka & handla lite käk! får se vad vi ska äta idag. är inte så sugen längre på det vi hade bestämmt.
sen ska vi bara fixa käket & käka. sen ska vi ligga i sängen resten utav kvällen & bara mysa & kolla på heroes!
älskar dig erik.
resten av veckan är i stort sett planerad.
men det återstår att se vad som hittas på, men planer finns!

nu ska jag lägga mig & sola! underbart.
ha en fin dag.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback