BLACK OUTSIDE

HEJJJ!
jag vet jag vet, jag har vart dålig på att uppdatera. men jag har inte haft orken att skriva blogg, faktiskt!
men karolina har vart här, och det va helt underbart. snön har hunnit komma.
lite mysigt endå må jag erkänna. längtar tills jag ska plocka fram jul sakerna! julkänslan e härlig endå, ibland.
jag och emelie ska ta en hel dag i början av december och baka massa gott julgodis.. mums.

igår va jag hos moster med mami, mamma skulle sova där. vi käka god mat & drack kaffe och åt kakor & prata massor. ni e bäst. idag va jag också hos moster, käka mat & hade trevligt. gosa med molly med!
nu ska jag städa lite här hemma, tända nya doft ljus som jag fick utav mamma idag. och läsa en bok jag lånat idag! sen ska jag och älskling in till nossebro och handla ngt gott tills ikväll.
ha en fin kväll ni.


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback