Måndag

Jag smider planer, och jag tror dom kommer blir bra.

Inatt kunde varken jag eller erik sova så vi låg och prata till kl 5 i morse.
Alla som känner Erik vet att allt som rör sig i hans huvud är PENGAR, PENGAR, PENGAR.
Och pengar är aldrig fel, så vi låg och fundera på hur vi skulle få lite extra klirr i fikan.

Vi kom fram till..

1. Sälja något dyrt vi har. Men vi kom på att vi har inget dyrt, och inget som någon skulle vilja köpa, förutom bilen våran men den ska icke säljas.


2. Komma på en uppfinning............

3. Sälja knark

4. Försöka flörta med en gammal gubbe så han vill ge mig pengar eller dyra smycken som vi kan sälja sen

5. Sluta köpa mat, vi lever på vatten och kärlek.


.............


Nåväl, vår dag kommer.
Smider  i hörnen på små planer..


Dags att gå ut med Putte P.




Sletna och utvecklingsförstörda i Barcelona.
LOVE







Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag röstar för nr 4 :P

Den VET jag att ni skulle komma nån vart med ;) Vem skulle kunna motstå dig, Linda? :)

Pussar!

Postat av: duvetvem !!

linnda, jag lovar dig. ni kommer få extra kliss i kassan om ni satsar nu ! :D med mig ! :D

2010-01-25 @ 23:56:58
Postat av: Lova

Hahha säg till när något av alternativen börjar löna sig! Söta kort fresten!! :)

2010-02-02 @ 23:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback