Grattis bellis!



Idag fyller Isabella 18 år!
Grattis hjärtat!





Jag känner mig så himla opepp idag.
Opepp på livet, opepp på att vara trevlig mot folk.
Orka liksom inte ens le åt en söt unge som fråga om hon fick klappa putte förut.
Jag sa bara, NEJ.
Elakt.
Och när jag inte är snäll mot barn DÅ är jag ganska opepp och less.
Det kan mina nära intyga.
Känns typ som hela min värld är grå. Ser allt grått och svart.
Ingenting ser färglatt ut, bara grått.
Grått trist liv.

Idag är det iaf Bellis födelsedag och ikväll skall lite tjejer hem till henne och fira henne.
Hur opepp, deppig och less på livet jag än är så skall jag vara glad ikväll.
För Isabellas skull.
Det är hennes dag.
Hon är värd det bästa.



Nä, om jag skulle ta och sluta peta näsan nu (får inte ut någonting endå) och börja greja lite.
Gå till systemet typ, köpa lite alkohol tills ikväll.
Åh, jag blir redan bakis när jag tänker på att jag kommer va bakis i morgon.
Jag vill inteee. MEN alkohol e gott och de släcker det mesta gråa i mitt liv.


Den största frågan idag är ju om man skall ha lockigt hår eller plattat?



- RYCK UPP DIG NU LINNDA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback