Fredag

Ni är så jävla tråkiga.
Ja, ni!
Jag tycker det är sjukt trist att skriva blogg när inte EN ENDA JÄVEL kommenterar.
Känns ovärt.
Och ni kan ju inte tycka bloggen är tråkig, för då hade inte så många läst så fort jag uppdaterat.
Såååå, jag kommer inte skrive ett endaste blogg inlägg till försen ni era trökmånsar har skrivit så jag får 10 kommentarer sammarlagt, på olika inlägg.
Har jag inte fått de inom en vecka stänger jag ner bloggen.

För vem fan vill blogg för tysta trökiga jävla tråkmånsar?
Inte jag iaf.


Hoppas ni får en underbar fredag!


Kommentarer
Postat av: Sara Nilsson

Men Linnda, då får du skriva något som man kan svara på eller nått sånt. Typ starta en diskution :P haha

2009-10-16 @ 14:47:23
Postat av: Linnda

Det tycker jag då inte! Man kan kommentera endå. Elakt eller snällt, i dont care :)

Postat av: Emely

haha aaw, jag säger då samma sak ;D

2009-10-17 @ 17:00:18
URL: http://paraiiso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback