Tisdag

Har inte var på blogg-humör det senaste.

Inte nu heller för den delen men tänkte uppdatera lite..
Vädret ut är lika trist och grått som vanligt. Inte konstigt jag sover så länge varje dag.
Man blir ju bara deppig när man går upp och ser det äckliga vädret.

Nu skall jag iaf käka lite lunch, sen ska jag och putte ut på en långpromenad.
Ikväll vill jag träffa Lisa. Måste träffa Lisa.
Behöver lite glädje från henne.
Min fina vän.


Annars är väl allt det samma. Jag mår faktisk ganska bra, men är bara så himla uttråkad.
Klättrar på väggarna här hemma varje dag.

Och jag har insett vilka människor i mitt liv jag kan och inte kan lita på.
Vilka som bryr sig, och vilka som är periodare.



Idag vill jag vara G L A D.
Så det ska jag.
För det är jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback