Onsdag

Tjeeeeeeenare.

Här ligger jag i soffan med världens gosigaste och illa luktande hund brevid mig, som ligger på rygg med ballen i vädret.
Vi känner lite julstämmning idag, putte & jag.
Både han och jag är skit sugna och peppa på att julpynta och sånt där (trams) på söndag.
Ska bli lite mysigt faktiskt.

Julen kommer bli fin iår.
Det känner jag på mig.

I ett par år så har jag typ hatat julen, dock inte för min egen del, jag tycker den e ur mysig.
Men jag kan typ inte känna glädje på julen när jag vet att så många sitter hemma helt jävla ensama.
Och att en del barn typ kanske har föräldrar som är alkisar och ungen inte får en enda julklapp, får sitta på sitt rum, själv, med händerna för öronen hela julafton för att inte höra sina föräldrar fylle-bråka.
SÅNNA tankar får jagt när julen kommer.

Alla är värda en bra jul ju.
Speciellt barn.

Usch.
Julen är helt jävla underbar för endel, och helt åt helvete för andra.

JAJA, nog om de.
Nu ska vi fortsätta och lyssna på julmusik här,
Putte & Jag.




Kommentarer
Postat av: Emely

ÅH! Kan inte vi baka pepparkakor och massa julgott när jag kommer och hälsar på? :)

Postat av: Emely

Vad kuuuuuuuuuuuuul! :D Jag vill nu,nu,nu också! Men det är inte länge kvar nu. <3

2009-11-26 @ 15:26:56
URL: http://paraiiso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback