Ibland vill jag äta upp Lisa









Jag, Lisa, Martina & Erik
satt och kolla på en rysare i Lördags.
Det var en av de obehagligaste filmerna jag sett! Helt jäkla sick.
Vi höll på och spy flera gånger om.

Kan ju berätta lite att dom torterade folk..
Och i en scen så skalar dom av all hud på en tjejs kropp medans hon levde.
SKALA av. Allt, förutom huden på ansiktet.

Lisa blir helt äcklad och kan inte kolla mer så hon säger:
- Hur ser det ut?!
Jag - Hon ser ut som ett bacon.
Lisa - ÅH fy fan vad äcklig, Jag hatar bacon så då ska jag verkligen inte kolla.

Haha. Hon är så go ibland.
Låter kanske inte alls kul men det var roligt just för stunden och när man såg lisa gömma sig bakom kudden och säger detta.

Jag älskar dig bacon Lisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback