Torsdag

Det var verkligen helt jävla omöjligt att somna igår.
Stod i fönstret och spionera genom persienerna ett bra tag på några ungdomar som höll på ute på gatan.
Sen försvann dom, jaha tänkte jag, vad ska jag göra nu.

Så jag kolla på lite gammla kort, och efter det la jag mig i sängen.
Men inte kunde jag sova, då kom 100 tankar om allt.
Så som det brukar bli när man inte kan sova.
Hatar det.
Ångest ångest.
Men jag somna tillslut men så vakna jag sent idag med.
Skit.
Aja, nu skall jag försöka att äta något, sen ska jag ut.
Tänker inte sitta inne hela dagen.


Sodastreamad fanta.
Så jäkla gottit.

Kommentarer
Postat av: sanna

E de apelsin smaken som smakar fanta eller? :P

Postat av: Lisa

min sodastreamad annars ;)

2009-05-14 @ 16:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback