Pust

Natt igen, och jag kan inte sova, som vanligt.
Och nej, jag har givetvis inte färgat håret tills nu. Har bara inte tänkt på att uppdatera.
Så nu sitter jag här, kollar på tv utan ljud och ingenting mer.
Rätt tråkigt.
Jag tror jag skall försöka sova nu.
Sov gott!
Eller alla ni sover nog redan, så hoppas ni söver gött!
.... Fast egentligen skulle jag vilja sminka mig nu, och platta håret och gå ut.
Men njaaa, känns lite onödigt. Vad ska jag göra ute liksom i mörkret, helt själv?
Ingen aning. Jag har ingen aning om nått.
Jag tror jag e övertrött. Fast pigg.
Nöff nöff.
Pust. Det var inte ens kul.
När jag börjar dra dåliga skämt så är det verkligen dags att sova.
Skäms Linnda, skäms!
Fjanten själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback