Klyschor

Finns ju hur många som helst.


Den som lever får se

Vi får sova på saken

det där har jag aldrig sagt

det är en dag i morgon också

det är inte ens fel att två träter

ja men jag ska bara...

gjort är gjort

det var bättre förr

det är så sant som det är sagt

det är inget snack om saken

kärlek börjar alltid med bråk

det är dags att tänka på refrängen

man vet aldrig

skit ska skit ha

det ordnar sig alltid

jag skulle precis ringa dej

det där visste jag redan

- hur ä läget? ...jo tack, synd å klaga

från det ena till det andra va var det jag sa...

vi måste gå ut och ta en öl nån gång

inget ont utan att det har nåt gott med sig

 en öl kommer sällan ensam

storleken har ingen betydelse

Bitterljuvt, vad vore det ljuva utan det bittra?

Missförstå mig rätt…

Rätt ska vara rätt

Nån jävla ordning ska det vara

näae, om man skulle bege sig, roligare än så här blir det inte


Osv, osv!
Och jag hatar dom allihop.
Gör inte ni det?



Kommentarer
Postat av: Wall. Enberg

missförstå mig rätt men det var bättre förr, nu har jag sagt det o sagt e sagt o gjort är gjort.

nä nu är det dags att tänka på refrängen, vi får ut o ta en öl ihop en kväll,,,,,,,,,,,,,,,,,

2009-05-08 @ 13:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback