Seg dag!

Idag mådde jag mycket bättre! Skönt det. Dagen i övrigt har vart den segaste dagen på länge. Förutom att jag har solat har jag gjort...Ingenting! Ringt hur mycket folk som helst, men verka som alla hade gått upp i rök. Var så sällskapsjuk och uttråkad! Nu ikväll kom iaf Lisa & Emelie hit en stund, MYCKET UPPSKATTAT. Ni är bäst. Som vanligt då med anara ord.

Imorgon är det fredag! Jippi. Men lär la bli en  lugn kväll eftersom jag, lisa & erik skall upp tidigt på Lördag! Hoppas verkligen vädret är fint bara. Sen på kvällen blir lite dricka. Med vilka återstår att se.
Nu blundar jag medans jag skriver, så kanske dags att sluta. Skapligt trött. Men kommer la bli klar vaken när jag lägger mig i sängen, som vanligt.

Natti natti fina ni.







Jag kan inte sluta bry mig. VARFÖR?
+ Att jag är en jävla chicken. Baappp-baaapbapbap
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback