Onsdag

Ops.
Blev visst inget fixa design grej idag. Jag antar att jag vet att jag är för dålig på det att jag inte ens vill försöka.
Istället gjorde jag och erik pannkakor. Jag hatar pannkakor så jag vet inte varför jag fick för mig att jag skulle gilla det idag. Men jag tugga, och grina illa, höll på och spy. Och erik såg tydligen det så han sa att jag skulle sluta äta.
Äntligen sa han det typ.
Skulle bara kännt mig dum om jag spotta ut äckelpannkaka som han stått och steckt. Min bejb.
Fast iofs, så gjorde jag det endå. Jag hatar pannkakor. En rätt jag verkligen hatar. Helt sjukt. Blä.

IAF, ja, kl är snart 12 och ännu en värdelös dag har paserat förbi. Inte gjort ett dugg idag. Eller jo, städat typ.
Imorgon skall jag träffa min Lis. Det blir fint de. Hon är fin.
Jag är tom i huvudet nu. Så ha en bra natt fina ni.

najti


Älskar dig

Kommentarer
Postat av: Emely

Jag kan fixa design till dig ifall du vill det =) Men isåfall får du komma med lite "önskningar" om hur den ska se ut ;D Puss&Kram

Postat av: Emely

Självklart =D Säg bara vilka färger du vill ha och hur många bilder du vill ha så fixar jag ihop något snyggt till sig =) Pusss

2009-03-06 @ 01:40:32
URL: http://chicadulce.blogg.se/
Postat av: Lisa

du är fin

2009-03-06 @ 17:54:09
Postat av: christian

Detta ar viktigt ja kom ej med fluget sitter fast i koh samui vet inte vad ja ska gora inga pengar o helle o annelie e inte har kommer do. ring svenska ambasaden. for bo po gatan . kan inte ens komma har ifran :(:(:(:(:( faaaaan grater nu hjalp mig

2009-03-09 @ 06:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback