När tiden är rätt skall jag plocka upp dig.

Nej. Jag har inte varit ett dugg sugen på att blogga. Det är så grymt tråkigt att blogga för folk som inte lämnar en endaste kommentar. Pust.
Men, i lördags va bakis dagen och Emelie & Emran kom hit. Dom hade köpt med sig massa gott så vi satt och smaska hela kvällen. Igår hade jag och erik mysdag, eller sjuk dag. För Erik va sjuk och jag påväg att bli. Så vi låg i soffan hela dagen och glodde filmer. Idag är jag sjukt seg i kroppen och mår illa, men e jätte hungerig men kan inte äta. Spydde igår kväll med.
Åh. Jag vill inte bli sjuk. Verkligen inte.
Jag och emelie ville jämt bli sjuka när vi var mindre, vi hade fönstret öppet så mycket det gick på nätterna om vintern och sov utan täcket. Sprang ut i linne och mjukisbyxor i 20 minuter. Ja, vi gjorde allt för att bli sjuka och slippa skolan. Men icke. Sjuka blev vi inte, inte ett dugg. Men sen, när det kom dagar då något jätte kul hände i skolan, ja då jävlar blir man dösjuk. Typiskt.

Det snöar verkligen idag, kanon mycket. Jag är inte sugen på att gå ut direkt. Jag är mer sugen på att spy.
Mår så illa. Spy får det bli.

Kräks på er

Kommentarer
Postat av: Veronica

Uch hoppas du mår bättre snart! Men skönt att slappa en hel dag ändå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback