Lugna favoriter

YEPP, sitter hos min kära moder och lyssnar på lugna favoriter och väntar på mat.
Finns la inget underbarare än att få panbiffar och potatis? Skönt att inte behöva laga middag idag.
Annars då, ja-aa, joo, solen skiner, det blåser, de e lite snö på marken.
Som jag hoppas försvinner snart, snön alltså. Solen får gäärna stanna.
Bara för jag sa det just i skrivande stund så gick solen i moln. Inget bra tecken.
Jag mår för övrigt rätt bra - känns skönt att få känna lite glädje, för ingenting.

I morgon kommer Isabella hem till mig, vi skall prata och prata och prata. Har hundra saker att prata om och reda ut, men bara vi får prata så löser sig väl det mesta.
Hoppas jag. För jag tycker om henne, de gör jag verkligen.
Men just nu är det inte bra vänskap mellan oss, Men hoppas som sagt det går att lösa, på något sätt.
Jaja, vi får se hur det blir.

I helgen skall jag och mina älsklingar Erik and Lisa ta oss en tripp iväg här ifrån och strosa runt lite i en storstad. Äta god mat och kika lite. Kommer bli underbart, hoppas bara vädergudarna är med oss.

Nä, nu väntar kaffe här hos mamma! Är lite små trött så skall bli gott - och upp piggande!

Ha en fin dag fina ni. För ni är fina.
Det vet ni väl?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback