Wosch

ÅH.
Det finns Sangrìa på systemet här i Grästorp.
Snacka om att jag blev lycklig när jag såg det.
Sangrìa liksom. Gudomligt gott.
Drack det förra sommaren i barcelona, jag dog.
Flera gånger. Smaken är helt otrolig.
I morgon skall jag köpa de.
Men jag vet hur det kommer bli, jag blir besviken.
För givietvis, kommer det inte smaka som i Barcelona.
Då satt man endå på en fin uteservering med stekande sol, barcemusik och galna människor runt omkring.
Sangrìan var kall, iskall.
Tror till och med det hade vart gudomligt att dricka ett glas typ iskall glögg då.
Och jag hatar iskall glögg.
Handlar nog mest om stunden, vart man är osv...

JAJA, återstår att se i morgon hur den smakar.

De va de, tjopp!


Sangrìa i Barcelona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback