Lördag natt

Ja, jo. Vad ska jag börja med. Livet är som vanligt och himlen är blå.

Har vart en bra vecka, faktiskt.
Både onsdagen och torsdagen var mami jag & mina kusiner och bada & sola. Grymt skönt.
Jag och Pernilla doppa oss i havet, Överraskande skönt, faktiskt. Inte alls sådär is is iskallt som vi trodde.
Badat i pool med, ännu skönare.

Idag är det Lördag och jag jobbar. Har jobbat sen halv tolv i morse, eller va hemma i någon timma typ sen vid fem gick jag tillbaka hit igen och börja jobba. Vart en kanon dag. Vi grillade på kvällen här, mums så gott.
Grillat är aldrig fel. Neheej.
Slutar jobba kl 9 i morgon bitti. Bara hem och packa sen åker hela fadderfullan och badar & solar. Det vill säga, jag, mami, erik, lisa, lisa, pernilla, malin, molly & kanske min kära broder.
Kommer bli en kanon dag.

Känner mig ganska tråkig nu, jag har inte så mycket roligheter att berätta för er.
Men snart kommer bilder från midsommar, och bilder från veckan. Jag looovar.
Jag e bara så lat, så jag orkar inte sitta och ladda upp. Men jag gör la de endå, i morgon kväll.
För er skull. Pluttar.

Slänger nog in lite video klipp också. Kanske börja med videoblogg?
Vad tycker ni?
Fast tro nu inte för allt i världen att jag tänker stå och filma mig i spegeln.
Det tror ni la inte om mig? Nää. Tänkte väl det.
Jag hittar la på något annat. Jag kan inte stå och filma mig och vara seriös, funkar inte.
Får se får se vad som hittas på. Om något ens hittas på.
FAN VAD JAG TJÖTAR STRUNT NU.
Bara massa onödig text.

På tal om onödig text, Vet ni varför himlen är blå?
Något jag undrat på. Länge. Men nu vet jag. Inte lika kul längre faktiskt, jag vill undra.
Jag tycker om att undra saker som jag inte vet svaret på.

Nu ringde en lite lagom full Lisa till mig. Precis nu.
Hon är jag glad över att ha i mitt liv ska ni veta, herrejösses.

Ja jo, nä jag sitter här och skriver på som aldrig förr för att fördriva tiden.
 Men nu har jag inget vettigt kvar att skriva.
Har la inte skrivit något vettigt ändå. Men ändå. Do you shark? (hajar ni)
Höhö, min humor är fin den.

Egentligen vill jag inte sluta skriva.
Men gör jag inte det så kommer ni aldrig orka läsa, ni kommer la bara scrolla neråt.
Så jag slutar.
Nu.


Kommentarer
Postat av: jessica

jag tycker verkligen du ska börja videoblogga och börja varenda video med: haaaalllåååååååå bloooogggggeeeeeeeeeeeeeeeeen! eller heeeeeeeeeeeeeeej allihoppaaaaaaaaaaaaaaaaaa. det kommer få ditt besöksantal att stiga till blondinbella klass. promise! ;)

Postat av: Anonym

jag vill se bilder :D

2009-06-28 @ 13:47:30
Postat av: Anonym

jo, börja videoblogga :) plz!

2009-07-01 @ 09:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback