Onsdag

Idag vakna jag på fel sida. På höger sida.
Ne, men jag vakna väldigt irreterad och vet inte varför. Det har gått över nu iaf och det är skönt.

Annars idag, har jag inte gjort så mycket. Va hos Lisa en snabb sväng förut.
Hon e så roligt söt när hon e stressad. Min plutt.

Har nyss diskat och plockat lite grann, är sjukt rastlös.
Annars idag skall jag tvätta lite. Nej, det skall jag inte alls göra. Jag skall packa lite!
Vi åker förmodligen och förhoppningsvis redan i morgon till Östergötland.

Riktigt längesen jag laga någon "riktigt mat" här hemma. Jag har inte haft lust att stå i köket länge och laga.
Blivit mest typ kyckling, korv, hamburgare och sånt där.
Idag är jag sugen på korv stroganoff, tror jag.

Har la inte så mycket mer att tillägga nu.
Föresten, vad ska ni göra på midsommar? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback