Måndag

Idag ni. Idag har det vart fint väder.
Vi har nästan vart ute hela dagen. Min Lisa och jag. Och putte då förståss.

Drog med Lisa till toscana och hon käka pizza, en barn pizza och hon va mätt efter två bitar den lilla tarmen.
Jag åt två bitar, för att hjälpa henne lite liksom, och den va faktiskt väldigt mättande på något konstigt sätt.

Efter pizzan drog vi hem till mig och hämta putte, sen traska vi bort mot Lisa och satt ute i solen & drack kaffe och tjöta lite all möjlig skit. Lisas mami kom lite senare också så henne prata vi en stund med.
Har ingen lust att blogga nu så jag slutar här.
Skall ringa hit Lisa nu. Min Lisa.



Lisas pizza.


Kaffe i solen med min min min Lisa.



Blåsa bubbla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback