Lördag

Lördag. Och jag jobbar. Jag vill typ gråta. Ville verkligen inte jobba idag. Erik är på 25 årsfest med massa folk, och jag kunde inte åka med. För jag jobbar. Åh, så surt!
Hela helgen har typ vart onödig känner jag. Igår, gjorde jag ingenting! Skulle dratt till Trollhättan men det blev inte så till slut. I morgon ist!

Jag gick och la mig 22.30 i sängen igår. HAR NI HÖRT?! På en Fredag liksom. Det är inte jag. Men jag va satan så trött och uttråkad så jag hade ingen lust med nått annat..

Idag skulle vi stressa iväg på 65 års kalas innan jag skulle till jobbet.
Vi skulle va där vid 2, och det tar ca en timma att köra dit. Och tror ni inte att jag och Erik vaknar kl 12:17 då eller?
Suck. Hur kan man liksom? När man lägger sig TIDIGT. Sinnesjukt. Bara stressa upp och dra på sig kläder sen packa de jag skulle ha med till jobbet och dra iväg.
Sminka mig i blien. Skit lyckat, verkligen. Såklart det skulle vara hål i marken överallt. Men jag va ganska stadig på handen så de blev la OK.

Väl framme hos morfar och hans fru bjöds det på mat. Kallskuret, potatissallad, sallad, bröd osv. Smaka kanon i magen. Sen vid 3 tiden kom alla andra, mycket folk. Tjöt hit, tjöt dit, barn där, barn här, uppe & ner, till sidan och överallt.
Och jag älskar't. Älskar verkligen min fina släkt. Man behöver inte vara duktig eller göra sig till, man kan bara vara som man är och alla är lika galna.

Sen när vi umgåtts lite blev det kramar hit och dit sen satt vi i bilden påväg hem.
Jag drog till jobbet direkt. Och här sitter jag. Super stressad dag.
Och dagen blev inte speciellt så mycket bättre när det vart slagsmål i någon av lägenheterna här.
Två polisbilar kom. Och här sitter jag. Själv. Chicken som jag är så blev jag as skrajj när jag fatta att det va bråk på G.

Denna helgen kan likagärna kvittat. För ingenting roligt har hänt. Jag ville också gå på 25 års fest idag!!!
Åh.
Jag e trött. Trött på de mesta.

Kommentarer
Postat av: L.

Kul med lite längre inlägg, keep it up!

2009-06-14 @ 15:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback