Jag måste skriva av mig

Jag känner mig så sjukt ensam, När det gäller vänner.
Jag är så sjukt jävla mobbad som inte har knappt någon vän här i västergötland.
Umgås knappt med någon längre!

Är jag så jävla hemsk att umgås med?

Känner mig som den ensamaste i hela jävla världen när det gäller vänner.
Mobbade bruden Linnda ruttnar bort utan vänner.
Är jag för fet? är jag för tråkig? är jag för töntig? för ful? för snygg? för knäpp? osv osv osv.
Eller varför är det såhär?????
Jävla tönt jag känner mig som. En 14 årig liten fjortis som skriver tönt grejer.
Då får ni tycka det. Att jag är en tönt.
Gör mig inte så himla mycket.
Just nu vill jag vara en omogen fjant och skriva sånthär.





Kommentarer
Postat av: Sara

Känn dig inte ensam Linnda. Jag har två personer jag umgås med ..

2009-06-24 @ 01:29:36
Postat av: Johanna

skulle va kul om ni flyttade hit snart, men det är ju det där med jobb som är det jobbigaste, så svårt att få överallt nu.. Hoppas verkligen att ni hittar nåt snart, kul vi skulle ha tillsammans allihop :D

Postat av: Fanny

Nej så klart du inte e ful och tjock etc. men man känner sig alltid ensam nångång men allt är övergående. :D Åk till gbg där finns de massa gött folk ;) och du har ju en jätterolig kille som älskar dig :D

/ en som spelar cs (ibland iaf :P)

2009-06-24 @ 17:59:03
Postat av: Shabos

Ja du, du e inte ensam. De kan ja oxå undra ibland vafaan de e för feel på än. Men ja har ju valt de lite sj oxå. Orka vara me falka jävla människor som inte vet varken ut eller in???. Då kan ja lika gärna vara ensam typ. Men visst. Men hade ju sjukt mkt mer vänner för några år sen. Nu har men inte många kvar =/.. hmmm.. (???)

2009-06-24 @ 19:59:57
Postat av: Tillie

Du ska inte känna så linnda eller jag ska inte säga vad du ska känna och inte men du borde inte de :) För du verkar vara en hur go och rolig tjej som helst och dom som inte fattar de är ju deras problem och antagligen dumma :)

kramis

2009-06-25 @ 01:39:25
URL: http://mybutterflychoir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback