Go mèdda!

Vad håller vädret på med?
I morse när jag traska hem från jobbet va det varmt ute, eller ja, solen sken och det var inte kallt iaf.
Och förut så regna det, och nu skiner solen, igen? Att aldrig vädergudarna kan bestämma sig.

Hade svårt för att somna förut när jag väl la mig i sängen, jobbigt. Var ju så sjukt trött men kunde endå inte sova.
Sen vakna jag vid 14:00 ungefär. Hungerig som en varg. Slängde ihop lite stekt curry sphagetti.
En gammal favorit som jag och min bror gjorde jämt förut. Sjukt gott.

Verkligen vart en slapp dag idag, legat i soffan och glott på tv bara. Snart skall vi sätta igång att städa lite här hemma.
Segt. Jag är seg. Men orkar inte ha det stöktigt igen, som det lär bli om vi inte plockar lite idag.

Ikväll blir det med slappt. Jag skall köpa godis. Och chips. Och dricka.
Tänkte kolla på filmen som går på femman kl 9. Queen sized heter den, och på tv.nu står det såhär om den:

dramakomedi från 2008. Maggie Baker är en överviktig 17-åring som blir mobbad i skolan. På skoj blir hon nominerad till att delta i omröstningen om att bli skolans baldrottning. Maggie bestämmer sig för att satsa allt och faktiskt försöka vinna.

Känns som det kommer vara en ganska förutsebar film.


Nä nu måste jag gå och pissa innan min blåsa spricker.
heddåmedde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback