Big brååååder

Nu sitter jag gär igen. Insmörjd i brun utan sol.
Helt kanon klibbig. Helt kanon jobbigt är det.

Kikar på Big brother, såklart. Kollar på det varje kväll. Och idag är det Kitty som kommer åka ut, trist faktiskt.
Fast nu är det paus.

Kul att en Gaisare kommentera, men vem äääär du? Känner jag dig kanske?

Har la egentligen inte så mycket ätt säga, tänkte bara låta tiden gå medans det e paus.
ÅÅH, nu kom den där vidrigt äckliga reklamen som jag verkligen inte alls tycker om
"Nu är det dags för freeeeedags myyyyyys"
Jag tål den inte.

Just det, blev inga videos idag. Lisa är tvungen att granska dom innan, så jag inte lägger ut något hon inte vill.
Får hoppas dom dyker upp i morgon.

YÄPP nuuu börja det igen!

Kommentarer
Postat av: ......................

http://www.youtube.com/watch?v=FwgF9NQOW4I&feature=related



MVH GAIS YNGRE TYNGRE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback