<3

Idag har jag och Lisa haft en underbar dag.
Längesen vi skratta såhär mycket.

På fredag fyller min plutt 18 år! Och hon skall med mig & Erik och fria midsommar i skänninge.
Kommer bli helt underbart. Jag kan inte längta mer.

Just det. Idag fick jag hem mitt nya löshår jag beställt. Beställde från ett annat ställe denna gången.
Jag är super nöjd. Håret är gudomligt.

Sitter nu och väntar på att Big brother skall börja på tv 400. Gamla avsnitt, såklart. Älskar att kolla på det.
Fast jag redan vet vem som vinner och vilka tre som är med i finalen så är det endå lika spännande varje gång någon åker ut.

Jag har smörjt in mig med brun utan sol. Fan vad jobbigt. Helt klibbig över allt. Jag kommer säkert va helt fläckig i morgon, jag hat alltid otur med sånt här. Men det återstår att se i mörn!

Hä, nu ni mina fina skall jag kika runt på lite här.

Vi hörs & Störs





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback