23:17

6 saker jag verkligen inte klarar av.
Eller okej, 6 saker som jag hatar då.

♦  Kan knappt skriva det.. Men ordet kissa det är det äckligaste och vidrigaste ordet jag vet. Jag får ont i öronen när jag hör det, brukar ta mina fingrar och trycka hårt hårt mot tänderna så fort de ordet sägs. Helt sjukt vad jag inte tål det.

♦  Lukten av toalettpappret. Försöker att inte lukta på det varje gång jag tex snyter mig. Men det är omöjligt liksom. Den lukten är vidrig. Toalettpapper lukten. Yuh.

♦  "hej jag är full och glad att se dig faskt jag egentligen aldrig pratar med dig men måste krama dig och säga att det e sååååååååååååå kul att vi stötte på varandra"  Finns det något värre när man träffar fulla folk som beter sig sådär? Nej.

♦  Kladdkaka. Med grädde. *spyr lite* Okej, jag har la gillat kladdkaka förut. Men jag och Erik gjorde kladdkaka en gång, med gammal mjöl. Tänker inte berätta hur gammalt det var för då svimmar ni.. Men vi blev magsjuka. Riktigt jävla sjukt magsjuka. Jag har aldrig spytt så mycket i hela mitt liv. Så bara någon säger "Kladdkaka med grädde" så får jag verkligen kvälvningar. Fi.

♦  Programmet Jerry Springer. Jag kan inte kolla på programet utan att vilja hoppa in i tvrutan och sätta en gaffel i allas ögon. Värsta programet jag någonsin sett. Jag hatar det. Mycket.

♦  När vi ändå är inne på tv-program. Någon som såg "Stoppa Duvan" när ni var små? Jag hatade det redan som barn och hatar det minst lika mycket nu. Va fan, man vet ju ändå att dom aldrig får tag på den där jävla duvan. Jag blir bara irreterad när dom försöker liksom.

Kommentarer
Postat av: emilia widerström

håller med, kladdkaka är inte gott!:P

Postat av: Lisa

jag måste verkligen KISSA, kissar på mig snart

2009-06-15 @ 14:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback