20:39

Nu är Lisa här och jag har färgat hennes hår. Och jag har färgat mitt löshår så det ska bli vitt vitt vitt.
Va hos Frida förut med och låna lim, så jag kan sätta i mitt nya hår i morgon. Tack baby! Verkligen räddaren i nöden.

I morgon åker vi till Östergötland!!
Längtar så grymt mycket. Vi åker redan efter lunch.
Midsommar kommer bli perfekt.
Fira den med mina två bästa, bättre midsommar kan det inte bli.
Plus alla andra folk vi skall vara med, ååh längtar så jag blir tokig!

Så himla glad att Lisa skall åka med. Och att vi får vara med henne på hennes 18-årsdag och fira den med henne.
Vi skall ut och käka god mat på förmiddagen och sen på kvällen ska vi fira midsommar.
Som lär bli den bästa midsommar på många många år.

Åh jag är så glaaaaad nu!





Kommentarer
Postat av: ........................

bra blogg! mvh GAIS YNGRE TYNGRE

2009-06-17 @ 21:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback