19 / 6




Eftersom vi inte är hemma i morgon så skriver jag detta inlägg nu.
För i morgon är det Min Lisas 18-årsdag!

GRATTIS GRATTIS PÅ DIN DAG ÄLSKLING!

Jag är så otroligt tacksam för du finns i mitt liv.
Du är helt fantastisk!
Helt jävla blåst vissa stunder, men skrattar endå,
ibland kan man inte tysta ner dig, munnen går i ett. Du kan skratta så du inte får någon luft helt plötsligt bara sådär ibland.
Det är nog därför jag tycker så himla mycket om dig.
Du är verkligen ingen tråkig människa, har aldrig tråkigt ihop med dig.
Alltid händer det något, och jag njuter av varje minut tillsamans med dig min fina vän.
Hur kan din lilla kropp bära ett så stort hjärta?


Ja, vad kan man säga?
Hon är helt underbar. Och förtjänar det bästa av allt.
Med handen på hjärtat,
Jag älskar dig!!!!!

Du är mitt allt, min ängel.

Du kommer alltid finnas till vänster i mitt bröst.
(i hjärtat för dom som e tröga)



Kommentarer
Postat av: Lisa

ååh, jag fick en tår i ögat TACK TACK TACK älskar dig <33

2009-06-18 @ 12:40:53
Postat av: Johanna

Hej =) allt bra? Kul att ni ska va med ikväll, ska bli superskojj (hoppas jag iaf, hihi) =) Kram Johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback