Måndag

Brrrh och hallå.
Sitter vid den vanliga datorn inne i sovrummet nu, och det är så fruktansvärt kallt här inne. Kan ju iofs bero på att jag stängt av alla element. Men på kvällarna blir jag jämt så varm så jag stänger jämt av alla element och öppnar ett fönster.
Idag vakna jag ganska sent, men jag har ändå hunnit med att diska, sola och skriva om mitt CV och sökt lite jobb. Ska även skicka iväg ett par brev när älskling kommer hem sen, till olika jobb. Vet inte varför, men det känns verkligen som att jag kommer få ett jobb när som helst. För vem skulle inte vilja anställa mig liksom? (läs med en nypa salt)
Jag är iaf fruktansvärt trött på att inte ha ett jobb nu, så nu skall jag söka som en galning varje dag.
Igår va min lilla Lisa härt och hon åt middag med mig och erik, lassange. Jag gjorde lassange på 1,4 kg köttfärs. Sen låg jag och lisa i sängen och slappa och kolla på en film.
Nä, nu skall jag försöka få emelie att ringa mig och sen skall jag cykla en mil på tränings cyklen. Mitt mål är att gå ner 13 kg. Och jag kommer lyckas. Visst?


Skrev "- 13 kg " på google när jag sökte efter en bild på - 13 kg. Då kom den här upp. En bilbarnstol.
Jaha. Precis den bilden jag ville ha.

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Ja de är helt sjukt att man vaknar tidigt när man är bakis!=P



Jag såg dig på senast uppdaterade inlägg på webblogg.se :)



Brukar hålla utkik efter folk där!:P

Postat av: Anonym

USCH!!!!!! Va hemsk dröm, det är alltså inte bara JAG som drömmer hemska drömmar, folk römmer hemska drömmar OM mig också!!!! uschiamejen!!!! Hihi, ja allt är bra =) Sälv då? Förresten är det nog för att bilbarnstolen är upp till 13 kg :D

2009-01-12 @ 14:41:48
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Föressten, sätt på elementen :P

2009-01-12 @ 16:16:11
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Usch hoppas verkligen inte du fått feber, det suger ju! :S

2009-01-12 @ 16:48:58
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: Anmol

haha va roligt ;)

2009-01-12 @ 19:11:19
URL: http://anmols.blogg.se/
Postat av: Emma

hihi vad roligt, vem är du? :)

kram

2009-01-13 @ 14:25:29
URL: http://ehagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback