Just det..

.. Jag har ju en blogg. Som jag hade glömt bort helt och hållet. Nä okej, jag har skitit i den ett tag.
Sitter i soffan och kollar på tv utan ljud. Spännande, man får liksom försöka komma på själv vad dom säger. Hela lägenheten luktar sköljmedel. Men inte så konstigt med tanke på att jag tvättat sen kl 12 i morse. Så nu hänger det kläder över allt, till och med på lampan. Rätt tjusigt.
För övrigt så skulle jag vilja ha emelie här. Bara få nysa henne i ansiktet sådär som jag brukar göra när jag nyser, eller ligga i sängen i 5 dagar och kolla på film och gråta. Eller bara krama henne går också bra. Hur som helst är hon bäst.
Nä, nu ska jag kika på lite rena rama rolf avsnitt på youtube, för hur gooo e han inte eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback