Can't sleep

Känns som det bara är jag i hela världen som är vaken nu. Nähäpp, tydligen inte. Precis i skrivande stund sladda en volov (förmodar jag) förbi utanför. Jag mår faktiskt bra, men jag är så trött så jag blundar mellan bokstäverna. Men jag kan inte sova. Nervös. Nervös inför i morgon. Vad ska jag säga, vad ska jag berätta, vad finnas att säga, finns det något att säga. Kl 9 ska jag va där iaf. Och kl 8 skall jag gå upp. Mamma ska gå med mig dit och sen sitta och vänta på mig. Hon är världens bästa. Min fina mamma.
Nu ska jag försöka sova och krypa tätt tätt intill erik. Gud vad jag älskar han.

najti



<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tror att jag vet vad det handlar om & det kommer gå skitbra :) Du berättar bara hur du mår & hur det är. Mer än så kan du inte göra & ska heller inte :) hihi. Men LYCKA TILL :)<3

2009-01-21 @ 07:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback