Åh.

Jag visste väl att denna dagen skulle sluta såhär. Jag kände det verkligen på mig. Mina depptankar hade ju försvunnit lite,men nu ikväll kom dom tillbaka. Och allt känns meningslöst och hopplöst igen. Jag hatar att känna såhär. Det svider riktigt i hjärtat. En karolina här hemma skulle sitta fint.Hon får mig alltid att tänka rätt och tänka bra.
Jag försöker tänka posetvia tankar men det går inte. Försöker komma på något bra att tänka på men det går inte.
Jag ska inte ända ner till botten igen. För jag vet att kommer jag dit ner igen så kommer jag inte ha någon ork att klättra uppåt igen. I morgon hoppas jag att jag vaknar lite gladare. Jag skall ställa klockan så jag kommer upp skapligt så jag kan gå ut och gå en lång runda, sen hem och städa och fixa lite. Man mår bättre om man har något att göra. Så jag ska försöka hålla mig sysselsatt. För vem fan vill må dåligt? Inte jag iaf.
Jag kämpar och kommer aldrig sluta.


Natti

Kommentarer
Postat av: Lisa

älskar dig

2009-01-14 @ 11:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback