21:00

Jaha här sitter jag ganska uttråkad och sur. Eller nä sur är jag väl inte. Men iaf, jag och erik åkte till trollhättan för vi skulle handla mat. Typ tomt i kylskået. Därför jag och bella käka chips till frukost i morse.
Fast jag klagar dock inte på det. Köpte ett par jeans i trollhättan. Ja, jeans. Helt sjukt.
Jeans har jag inte köpt på, ptja, vad kan det va emelie? Det vet du nästan bättre än jag.
Ett par år iaf. Men idag köpte jag ett par snygga. Sen käka vi på MAX, där lura jag även erik att jag va med barn. Skit kul. Känndes nästan som jag va det när jag berätta. Nyfiken på hur han skulle reagera.
Men sen när jag sa att jag skoja tyckte han inte det va lika kul som jag.
Konstigt. Vi orkade inte handla mat, så vi åkte hem.
En gammal kompis, eller ja vad ska man säga. En gammal kompis kompis skulle kommit hit idag, men hon missa bussen. Därför jag e uttråkad nu. Det jag ville säga i början. Men massa onödig text kom i mellan. Kan bli så i bland. Men funderar på att åka till henne i thn i morgon ist, efter min fars kalas.
Min öl ser ganska ensam ut nu. Kanske dags att umgås med den.
Jag tror så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback