Självkänsla

En liten grej bara..

Med låg självkänsla spelar det ingen roll vad vi erövrar eller hur högt vi når. Vi kommer ständigt att vara rädda för att misslyckas. Vi kan inte heller uppskatta det vi uppnått utan måste hela tiden uträtta mer. Vi klarar varken av komplimanger eller kritik. Och i slutändan kan vi förlora vår livslust.

Stämmer ganska bra, inte sant?


Nä, nu ska jag ta och kila ut med lilla putte på en promenad. Sen blir det hem och städa som en tok. Eftersom jag inte orka eller ville göra det igår. Man kan inte alltid orka.

Nu fundera jag på om jag skulle skriva puss eller inte. Men jag tror jag skippar det.


Heey!

Kommentarer
Postat av: Sara

Bra ja, mkt bra. Den snor jag nog till bdb en dag ;D

2009-02-04 @ 15:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback