Onsdag

Hej hej!

Isabella och Lisa kom till oss igår, och även min bror. Vi satt och tjöta lite och jag drack en öl. Martina kom senare med och gjorde oss sällskap.
Min bror boka även en resa till Thailand. På söndag. Nej nej, jag är inte det minsta avendsjuk, inte alls. Han ska få med sig lite pengar så han kan shoppa åt mig.
Bella ringde och väckte mig vid nio i morse, så kom hon hem till mig och vi satt och tjöta lite skit, mest sex. Sen gick vi till ICA. Och nu är vi hemma hos Lisa och ligger i hennes säng med två datorer.
Har lite ångest idag men vet inte varför. Jobbigt är det iaf.
Ha en bra dag fina ni.



Lisa och Isabella. Mina fina fina fina..

Kommentarer
Postat av: Anonym

nås på [email protected] tack !

2009-02-18 @ 12:07:17
URL: http://alissh.blogg.se/
Postat av: plipplilotta

linnda, DU kan va fin <3

antagligen är de bara så och du får lixom acceptera de och vara glad och njuta av livet ! hah, JAG SAKNAR DIG SÖTROMPA

2009-02-18 @ 23:03:43
Postat av: Isabella

Du är min fina fina fina!

2009-02-20 @ 17:05:01
URL: http://isabellastelling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback