FREDAG

Fredag!! Som jag slitit heeela veckan lång. Eller inte alls. Men helgen är lika välkommen för det. Och idag ska jag dricka lite öl med min kära sambo. Sambo låter så otroligt töntigt egentligen. Sambo. Låter mer som ett shampo eller ett hundnamn. Men tillbaka till ölen, ni kan ju gissa vilka jag ska dricka..
Rätt, Kung, ja. Alltid mina kära kung. Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda.
 
Påtal om alkohol. Min brors vän gjorde en så sjuk grej en gång, kan inte låta bli att skratta när jag skriver det.
Jo, han hade vart ute och druckit, inte lite, utan mycket. Väldigt mycket. Sen dagen efter vakna han upp i en lastbil med en okänd man, som säger -
" Tjena! Är du vaken nu?"
- Ehh, ja vem är du? Och vart är vi?
" Du träffa ju mig ute igår och du ville hänga med i lastbilen när jag skulle jobba. Vi är i berlin!"
- VAA, berlin?!
" Ja jag ska göra lite jobb här, vi åker hem om tre dagar."

Sådär var han. I Berlin med en okänd människa i en lastbil. Och skulle inte åka hem till Sverige försen tre dagar senare.
Snacka om Ångest, Eller vad tror ni?

Nu ska jag borsta mina gaddar och hoppa in i duschen.


Kommentarer
Postat av: Louise

äh fifan vad hemskt, panik ja! :P hahhaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback