Måndag

Idag tog jag svin sprutan!(!!!!!)
Jag är inte så förtjust i sprutor och sånt där så höll på och svimma.
Fick lägga mig ner och jag tänkte på att jag låg på en as skön solstol i typ thailand och blev brun.
Sen kom jag tillbaka till verkligheten och då va det klart.

Kändes ju fan inte ett dugg. Tur va la det. Nu värker armen dock.

JAJA mkt snack om en spruta nu.

Håller på och lagar käk, eller lagar och lagar, ställt in kycklingen i ugnen nyss.
Så sjukt hungrig så jag börjar käka på putte snart.. Aaaah, ge mig föda, föda, FÖÖÖDA skriker min stackars mage.

Nu ska jag gå med min krurrande mage och handikappade arm ner och sätta på en tvätt!
Efter det ska jag kila bort till ICA med Lisa.

=)

En smile. Jag gör aldrig smile i bloggen, tycker det e fult.

Later



Kommentarer
Postat av: emelie jansson *:)

heeeej, hur är det? HAHAHA dog, fan vad "käkar på putte snart" HAHAHAHAHA fan vad kul. puusss´påre

2009-12-17 @ 19:37:46
Postat av: Linnda

Heeeeej! Jag mår bra, men är trött så skall sova strax :) Hur mår du gumman?

Hahaha, ja då kan du tänka dig hur hungirg jag va ;D PUSSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback