Måndag

Hej kidz.

Visst känns det helt sickt att det är jul om 3 dagar? (!!!!)
Igår va vi i stan och kika på julklappar, köpte inget men kolla ut lite vad vi ska köpa.
Blir att åka och flåsa bland alla andra julkåta människor i morgon eller onsdag, puh.
Varför gör man allt i sista sekund?

I natt drömde jag en så sjukt hemsk dröm.
Drömde att min fina pappa hade blivit mördard.
Vakna upp av att jag skrek och var helt svettig, kommer ihåg att det första jag tänkte va:
"PUH, det var en dröm. Mitt liv är jävligt bra just nu"

Och livet är faktiskt jävligt bra, om man bortser från att jag inte har ett jobb och går hemma och ruttnar varje dag.
Men alla jag älskar lever och är friska. Och det är viktigare än allt.

Nu ska jag snart börja städa här hemma, så det är fint när jag åker den 25:e.
Ska bli skönt att komma bort i 10 dagar! Längtar verkligen jätte mycket.

Puss då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser ut som en bimbo och de är allt! blev äcklad när jag såg dig, fyfan!

2009-12-21 @ 17:22:18
Postat av: bea

yeey, du som skrev, varför är du inne här och delar dina åsikter när du antagligen är för ful för att skriva vem du är?

2009-12-23 @ 11:24:06
Postat av: adele

idioten, blir bara äcklad av att läsa din äckliga kommentar

2010-01-05 @ 02:29:56
Postat av: Linnda

Bea, Adde.

PUSS PÅ ER!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback