;)

Hallåååå!

Var ett bra tag sen jag uppdatera. Men är i Östergötland, så det sista jag vill tänka på är blogga, typ.
Vi åker hem på Söndag och då har vi vart här i två veckor.
Älskar östergötland. Älskar skänninge.
Vill aldrig åka hem.

Men vi är bara hemma i två veckor typ, sen drar jag, erik, mack & malin utomlands i två veckor!
Ska bli så grymt skönt. Och så jävla kul.
Två veckor med tre av jordens bästa människor.
Slå de ni.


Nu har jag och erik precis ätit lite potatisgratäng.
Sen lite senare blir det middag med eriks underbara familj, sen ikväll skall vi dricka lite hemma hos bästa macke och malin!
Tänk om man kunde stanna tiden.
Jag är verkligen lycklig när vi är här. Super duper lycklig.
Men nu skall jag njuta av dom sista dagarna tills vi åker hem.
Eller hem och hem. Grästorp känns inte som mitt hem.
Skänninge känns mer hemma.

Haft helt underbara dagar här, badat med massa bra folk, grillat, festat, gått på skänninge marken, festat lite till, spelat fotbollsgolf, umgåtts med massa bra folk, haft lite tjej kväll med Malin & Johanna som blev helt kanon kul och bra, fiskat, åkt båt, kollat filmer, ätit god mat och massa massa mer!

Folket här är helt underbara.

Nu skall jag kila!
 Hoppas ni har det braaaaaaa
 Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback