Torsdag

Ibland har man ingen lust att blogga, ibland har man inget att skriva.
Men eftersom jag ser att ni fortfarande följer bloggen så får jag väl skriva ett inlägg.
Ja jo, just nu händer inte så mycket. Skall strax ställa in bakpotatis i ugnen som serveras till middag idag.
Och fisk skall vi ha med. Smaskigt. Solen lyser och min nytvättade tvätt luktar ljuvligt!

I morgon är det fredag och då ska vi  på Cirkus. Jag och mina två bästa, Erik & Lisa. Plus lilla Molly!
Ska bli skit mysigt. Nää nu skall jag ringa lisa och kolla när vi skall sola sen!
Lisa är bäst. Som vanligt.

Puss fina ni!



Älskar dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN HERREGUG! du har svullnat och det enda du skriver om är MAAT! jösses!!!

2009-04-18 @ 22:45:21
Postat av: Lisa

MAT ÄR LIVET!!

2009-04-19 @ 12:04:40
Postat av: Lisa

MAT ÄR LIVET!

2009-04-19 @ 12:13:39
Postat av: karolina

Aaaahhhhh mmmmm, finns inget bättre än mat ju!!!!!!!! :D ÄLSKA MAT!!!!!!!

2009-04-22 @ 14:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback