Solen

. . . Gör mig så glad! Min fina familj gör mig så glad. Mina vänner gör mig så glad.
Jag är så glad, just nu. Har massor med saker att se framemot!!

- Log fest i morgon, kusetn till min fina mormor på söndag!
- Skänninge på Onsdag och över Valborg.
- Uppsala till min Karolina den 4:e Juni för att vara med på hennes student!
- Lisas 18-års dag som vi skall fira på midsommar på västkusten!
- Jobba i sommar, utomlands i sommar. Kusten i sommar.



Åh vad mitt liv är fint just nu. Nästan lika fin som min Erik är. Men bara nästan.
För han är det finaste som finns.
Kärlek sen den 13/4-05.

Nu är musiken på högsta och grannarna stör sig nog lite. Men vad gör det.
STÄDA NU!!!!! Här ska det skina!



Mummmms! Sangria

Kommentarer
Postat av: jessica

Blir det fest på valborg då? :)

Postat av: the man

hehe gullig du är sötnos..:) älskar dej <3

2009-04-24 @ 16:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback