Måndag måndag måndag

HALLÅ HALLÅ.
Har ni också typ värme? Fast solen knappt skiner? Typ åskvärme.
Fast det e skönt.
Nyss hemkommen. Jag och lisa drog och fika lite, drack kaffe ute i de goa vädret, sen promenera vi till Hemköp och köpte hårfärg till mig, sen vidare till vårdcentralen och sen lite hit och dit. Gick ett bra tag och nu är jag svettig. Skit äckligt. Snart blir det dusch och sen färga håret!
Kanske skall ta tag i vårat hem med? Ser ut som vi haft 100 personer här som skräpar ner.
Hur kan det bli så stökigt liksom?

Ja jo, annars då? Det är som vanligt här hos mig iaf. Jag sover alldeles för länge och är alldeles för sliten.
I morgon skall jag faktiskt sminka mig. Fan vad tråkigt. Men måste känna mig lite fräsch känner jag.



Tack knappen och Hakim!
Kan säga att innan hade jag ca 100 läsare. Så ni kan ju lista ut lite själva hur många jag har nu.
Thank yaaa bitches!

Kommentarer
Postat av: Anonym

linnda lilla gumman. du är bra. och vet du en sak, jag har inte sminkat mig på 4 månader nu typ så du behöver inte sminka dig, du visar ju bara din naturliga skönhet hjärtat! ses snart. <3

2009-04-28 @ 17:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback