Jag glömmer er inte

Anonym om Torsdag: MEN HERREGUG! du har svullnat och det enda du skriver om är MAAT! jösses!!!

En kommentar jag fick för ett par dagar sen. Fin.


Nej jag glömmer er inte, och jag glömmer inte heller att blogga.
Men jag har fullt upp med att trycka i mig mat dagarna in & ut så jag hinner inte så mycket annat.
Har alltid en matbit i varje hand.
Svullnar på här hemma. Mat är ju livet.


Nu skall jag ta på mig kläder och vänta in Lisa. Vi skall kila bort till Frida, Maria & Camilla är där också.
Käänon!


Puss mina fina



Kommentarer
Postat av: Anonym

mat och kung, mmmmmmm

2009-04-21 @ 18:28:00
Postat av: Anonym

vem älskar inte mat liksom? dock kan jag inte påstå att du är speciellt svullen;p

2009-04-21 @ 19:05:17
Postat av: jessica

vem älskar inte mat liksom? dock kan jag inte påstå att du är speciellt svullen;)



mitt namn ville visst inte komma med i första kommentaren:p

Postat av: Pappsi

Hej Tufsinufsan

Va fin du var på kortet....

Blir man sån efter ett 24:a timmars pass framför datorn?

Mat ja... Det var du tokig i det redan som liten. Kommer du ihåg att du å jag alltid var sist från bordet. Eller hos mormor, potatis,sås, kött å grönsaker.

Älskar dig å ha de bäst

2009-04-22 @ 20:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback